about me

Eίμαι Φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (18 χρόνια προϋπηρεσία)
Τελείωσα το Ιστορικό- Αρχαιολογικό Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, το διετές διατμηματικό – μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών:  Παιδικό βιβλίο και παιδαγωγικό υλικό στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το  Διδακτορικό μου δίπλωμα έχει ως θέμα : «Ο τραγικός μύθος της αρχαιότητας για την παιδική ηλικία»

Μιλώ Αγγλικά (Proficiency of Cambridge – Proficiency of Michigan)
Ισπανικά (Diploma Superior de Espanol )
Γερμανικά (Mittelstufe Sprache Diplom )

Εχω δημοσιεύσει σε ελληνικά και ξένα περιοδικά, έντυπα και ηλεκτρονικά:
1.Το δίλημμα “Παράδοση- Μοντερνισμός” και η αρχή της ελληνικότητας στο πεδίο του παιδικού βιβλίου”, Διαδρομές, τεύχος 20, χειμώνας 2005.

2.Διαβαίνοντας τα σύνορα. Από τη λογοτεχνία των ενηλίκων στη λογοτεχνία για παιδιά και η θέση της αρχαίας τραγωδίας στο σύμπαν της παιδικής λογοτεχνίας, Κείμενα, Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, τεύχος 3, Δεκέμβριος 2005.

3.Η τραγωδία και η λαϊκή μας παράδοση, Φιλολογική, τεύχος 93, Οκτ.- Νοέμβρ.- Δεκέμβρ. 2005, Μεταίχμιο.

4.Παραλογοτεχνία  και κόμικς- η περίπτωση του Ντίσνεϋ , Διαδρομές, τεύχος 81, Άνοιξη 2006.

5.Αναπαραστάσεις της οικογένειας στην ξενόγλωσση παιδική λογοτεχνία, Διαδρομές, τεύχος 83, καλοκαίρι 2006.

.Η αρχαία Ελλάδα ως “εαυτότητα” στην ελληνική παιδική λογοτεχνία και ως “ετερότητα” στα εικονογραφηγήματα του Ντίσνεϋ, Σύγκριση, τεύχος 17, 2006.

7.Τραγωδία και Πολιτική. Από την οντογένεση στην διαχείριση, Diapolitismos , 07-11-2006.

8.Ο κανονιστικός χαρακτήρας του παρελθόντος επί του παρόντος. Η φιλοσοφία των καινούριων εγχειριδίων αρχαίων ελληνικών, Diapolitismos, 22-01-2007.

9.Υπάρχει ελπίδα σωτηρίας για την αρχαία ελληνική γραμματεία; Πρωτότυπο ή μετάφραση : ένα τεχνητό δίλημμα , Φιλολογική, τεύχος 96, 2006.

10.Ανανεωτικές τάσεις στα καινούρια εγχειρίδια ιστορίας ή αβάσταχτη συμπαντικότητα της ελληνοκεντρικής κουλτούρας;, Ήριννα, τεύχος 1ο, Ρόδος, Μάρτιος 2007.

11.O Σαίξπηρ και η πρόσληψή του από την κριτική. Από την μυθοποίηση στη ριζοσπαστικοποίηση, Diapolitismos, 15-03-07.

12Η αρχαία τραγωδία μέσα από μια σύγχρονη αφηγηματολογική ανάγνωση, Φιλολογική, τευχ.99,  Ιούνιος 2007.

13.Τα στατιστικά δεδομένα των σχολικών παραστάσεων αρχαίων τραγωδιών, Εκπαίδευση και Θέατρο ,τεύχος 8, Νοέμβριος  2007.

14.Αρχαία τραγωδία και κινηματογράφος. Η πρόσληψή της από την επίσημη πολιτική, Φιλολογική, τεύχος 103, Απρ.- Μάιος- Ιούνιος 2008

15.Η πτώση της δημοτικότητας των αρχαίων τραγωδιών και η παρακμή του πολιτικού λόγου, Ικαριακά, 2008.

16.Η Νεοελληνική εκπαίδευση μέσα από τη λογοτεχνία: μια παράλληλη ιστορία της, Πανελλήνιο Συνέδριο Εταιρείας Επιστημών και Αγωγής, Δράμα, 16/18-10-08.(Πρακτικά- δημοσίευση)

17.Ancient Greek tragedy on modern Greek stage. From the nationalistic manipulation to the metamodern centrifugality, Congress of “Cultura Europea IX”, Pamplona, University of Navarra, October 2007.

18.Τα αρχαία ελληνικά στη σύγχρονη πολυπολιτισμική πραγματικότητα, 10ο Διεθνές Συνέδριο : «Μετανάστευση , Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα και διαπολιτισμική εκπαίδευση», Πάτρα 6-8/07/07 (δημοσίευση σε Πρακτικά)/ Diapolitismos 28-07-07.

19.H παιδική λογοτεχνία ως μέσο αντιμετώπισης σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης, Συνέδριο «Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας», Ιωάννινα, 17-21/05/07 (ηλεκτρονική δημοσίευση σε Πρακτικά)

20.Αρχαία ελληνικά σε κόμικς: Μια διαθεματική πρόταση στα πλαίσια του οπτικού εγγραμματισμού, Φιλόλογος, τεύχος 906, Καλοκαίρι 2009: 906-917.

21.Αντιγόνη σε κόμικς, Κινηματογραφικότητα και Ανασημασιοδότηση, Νέα Παιδεία, τεύχος 131, Σεπτέμβριος 2009.

22.Η παρουσίαση της μαύρης φυλής στις δύο πρώτες φάσεις της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας: Λόγος πολιτικός- εξισωτικός η ηθικός- πατερναλιστικός;, Keimena - καλοκαίρι 2009.

23.Το Αρχαίο δράμα στο θέατρο για παιδιά. Από το διαφωτισμό ως τον Πόλεμο, Diapolitismos, Νοέμβριος 2008.

24.Η προβολή των εθνικών οραμάτων στο τραγικό σχολικό θέατρο στην Κύπρο, Άνευ, τεύχος 31, χειμώνας 2009.

25.Ο μύθος του Ικάρου: ερμηνευτικές απόπειρες και οι μεταμορφώσεις του στην παιδική λογοτεχνία, Ικαριακά, χειμώνας 2009 (Diapolitismos)/ Διαδρομές, τεύχος 99, Φθινόπωρο 2010, 14-33.

26.Μελέτη στοιχείων τοπικής ιστορίας μέσα από τη λογοτεχνία: Η περίπτωση των τοπικών- παραδοσιακών επαγγελμάτων της Δωδεκανήσου, χθες και σήμερα. Πρακτικά 1ο Πανελλήνιου Συνέδριου με διεθνή συμμετοχή: Τοπικές κοινωνίες και τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, Μάιος 2010, Ρόδος.

27.H πολυφωνική εμπειρία της Δωδεκανήσου ως λογοτεχνικού τόπου. Αναπαραστάσεις, πολιτισμικοί μύθοι, ιστορικές μνήμες και συλλογικά αυτοστερεότυπα στη δωδεκανησιακή λογοτεχνική γραφή, Πρακτικά Συμποσίου της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δωδεκανήσου, 2009.

28.Αρχαίοι τραγικοί και γυναικεία εκπαίδευση, Μια έντεχνα συγκαλυμμένη και εξωραϊσμένη μορφή της έμφυλης ανισότητας  Φιλολογική, Καλοκαίρι 2009.

29.Teaching History through Comics. Ideological discharge and political projections, International Conference on Education, Research and Innovation,  Madrid, 16-18/11/2009 (Proceedings)

30.Λογοτεχνία και τηλεοπτική μεταφορά στην τάξη: Πολλαπλοί εγγραμματισμοί και μαθητική δημιουργικότητα, Πρακτικά, 7o Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ ΔΤΠΕ,Πειραιάς, 30-31/10/10/ Ι- teacher, τεύχος 2, 2011.

31.Ηλεκτρονική λογοτεχνία και θεωρία της αφήγησης: εκλεκτικές συγγένειες, Ι- teacher, Ιούνιος 2010.

32.Η ηλεκτρονική λογοτεχνία ως μετωνυμία της ρήξης του σύγχρονου επιστημολογικού- φιλοσοφικού παραδείγματος, Νησίδες (υπό δημοσίευση).

33.Η λογοτεχνία απέναντι στην πρόκληση της ψηφιακής εποχής και …τάξης. , Ι- teacher, τεύχος 1, Ιούνιος 2010

34.Μήδεια και Άλκηστις ή η μακραίωνη ιστορία της κατασκευής του αρνητικού γυναικείου στερεότυπου και η ανατροπή του μέσα από το παιδικό βιβλίο, Κείμενα, Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, τεύχος 4, Ιούλιος 2006.

35.Λογοτεχνία του Φανταστικού- Παιδική Λογοτεχνία και Φεμινιστική Γραφή. Αρχιμήδειος μοχλός ανατροπής. Diapolitismos, 14-02-08.

36.Επιστήμη, επιστημονική φαντασία και γυναίκα, Tέχνη και Επιστήμη, 2ο Διεθνές Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Φυσικών, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 16-19/01/08 (Πρακτικά-  δημοσίευση) και σε: http://www.alfavita.gr/artra/art3_2_10_1119.php

37.The shaping of female consciousness in Bildungsromane from contemporary Greece, Third International Congress on Consciousness in Arts, theatre, and literature, δημοσίευση στην ηλεκτρονική εφημερίδα του Πανεπιστημίου του Lincoln (uk) Cla-journal.     Lincoln.ac.uk, August 2010.

38.Μια αλλιώτικη Ωραία Ελένη, σύμβολο του μεταμοντέρνου κατακερματισμού της προσωπικότητας, Alfavita, 30-11-09, http://www.alfavita.gr/artra/art30_11_9_1147.php.

39.Teaching The Poetics of Humor in comic books, International Conference: Comics as a Space for Cultural Expression, (AMU Library, AMU Collegium Europeanum Gnesnense and The Centrala Project), Poznan, Poland, 04-05/02/2010 (Proceedings)

40.Σαίξπηρ και παιδικό βιβλίο: Από τη λογοκρισία και τη διδαχή στη χειραφέτηση και την ψυχαγωγία, Διαδρομές, τεύχος 98, Καλοκαίρι 2010.

41.Η αξιοποίηση της λογοτεχνίας στα Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Πρακτικά Συνεδρίου «Γαία και Άνθρωπος», Ρόδος, 21-23/01/10.

42.Teaching literature within the frame of the changed cultural conditions. The challenge of the digital era, International Journal of Humanities, volume 8 Issue 3, pp.101-112., 2010.

43.Iphigenia of Apostolidis- Tragakis: - A Greek Tragedy’s comic book adaptation: rupture with the tradition and renewal of the message in a daring artistic venture, Zesztyty Komiksowe, no 10, Poland (ISSN 1733-3008)

44Teaching literature in Greek Education. From anchoring to obsolete theories and nationalistic aims to interdisciplinary approach and practical innovations, Proceedings of Theory that matters Conference, Lodz Poland, 7-9/04/2010.

45.Το δίλημμα τερπνό ή ωφέλιμο και η ελιτίστικη αντίληψη της γνώσης ως διαχρονικές αιτίες παρερμηνειών και καταχρήσεων της έννοιας του ανθρωπισμού- Το παράδειγμα της αρχαίας τραγωδίας, Σε η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΉ ΠΑΙΔΕΊΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ. ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ, ΠΕΦ, 2010, Νοέμβριος.

46.Η ενηλικίωση της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας: συμβάσεις και υπερβάσεις, μύθοι και πραγματικότητες, Φλώρινα 15-17/10/2010, ΠΤΔΕ Παν/μιο Δ. Μακεδονίας, Πρακτικά Συνεδρίου «Προσδιορίζοντας την Ελληνική Παιδική-Νεανική Λογοτεχνία:
Ζητήματα Ιστορίας και Κριτικής»

47.Τέχνη και Παραμύθι σε διαθεματική διάδραση:  Διδακτικές παρεμβάσεις στη μελέτη του φύλου και στην κατεύθυνση της  κατανόησης των έμφυλων ρόλων και στερεοτύπων, Eπιστήμες Αγωγής (Πρακτικά Διεθνούς συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης)

48.Comic: A Greek word – a Greek world too?. Comics in Greece today Komikawa, PolandZesztyty Komikso, we, no 11, Poland

49.Από τη γλώσσα της εικόνας στη γλώσσα ως κώδικα επικοινωνίας και από τη ζωγραφική στη δημιουργική γραφή: Προτάσεις αξιοποίησης μιας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε μουσείο για τη βελτίωση της  γλωσσικής έκφρασης, Νέα Παιδεία 139, Οκτώβριος 2011.

50.Η ιστορική διαμόρφωση της παιδικότητας και η προβολή της στο σώμα της παιδικής λογοτεχνίας: Διασκευάζοντας ένα μυθιστόρημα ενηλίκων σε παιδικό, Φιλολογική (υπό δημοσίευση)

51.Το παραμύθι ως διδακτική παρέμβαση στο πλαίσιο της κριτικής εκπαίδευσης και στην κατεύθυνση της διαπραγμάτευσης των έμφυλων ρόλων και στερεοτύπων, Φιλόλογος (υπό δημοσίευση)

52.Η συνεισφορά του Ζήσιμου Βιρβίλλη στην παιδική λογοτεχνία και οι απαντήσεις του στο ζητούμενο της ελληνικότητας, ΙΖ΄ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ και ΤΕΧΝΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (Ρόδος, 1-3 Ιουλίου 2011)

53.Mythical retellings and implicit meta- narratives in children’s literature: The divergence between the already said and the re-said as a subversive mechanism of the dominant western meta- ethics and as a tool of critical revision of the present, International Journal of Humanities, 2011

54. Από την ανανέωση μέχρι την ανατροπή των συμβατικών προσεγγίσεων της γλώσσας και της  λογοτεχνίας. Θεωρητικά αντερείσματα και πρακτικές εφαρμογές των Νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, 8o συνέδριο,  ΕΕΕΠ ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 2011.

55. Myth as a vehicle for utterances on contemporary cultural stereotypes: Cultural myths, undercurrent political rhetoric, censorship, western meta- ethics and transmedial intertextuality in comic book’s Hercules, International Conference of Critical Pedagogy, Athens:10-14/07/2012

56.   Ακόμα και οι Υπέρ- ήρωες έχουν ψυχή… Οικογενειακές σχέσεις στον Spiderman ή η νοσταλγία της Αμερικής του 50, Keimena, τεύχος 14 .

57.   Πολυμεσική και διαθεματική προσέγγιση του πολιτισμικού φαινομένου του αρχαίου δράματος μέσω διαδικτυακών πηγών και βάσεων δεδομένων, i- teacher, τεύχος 4 (υπό)

58. Το διαδίκτυο ως μέσο ανάπτυξης της κριτικής σκέψης και ως διαμεσολαβητής της συνεργατικής μάθησης: Οι Περσικοί πόλεμοι ως αφετηρία στοχασμού πάνω σε θέματα  στερεοτυπικών αναπαραστάσεων αλλά και ως αφορμή ενασχόλησης με τον αρχαίο περσικό πολιτισμό.Οκτώβριος 2012, 9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ ΔΤΠΕ


Έχω συμμετάσχει στη συγγραφή συλλογικών τόμων

1.Πορτρέτα εφηβείας χθες και σήμερα, σε Τ. Τσιλιμένη (επ.), Σύγχρονα κοινωνικά θέματα στην ελληνική παιδική και νεανική λογοτεχνία, Εκδόσεις Εργαστηρίου Λόγου και Πολιτισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος 2009.

2.Censorship in the Greek tragedy’s adaptations for Children, Forbidden Fruit Conference, in Sarah McNicol (editor), 2008, The Censorship of Literature and Information for Young People, Brownwalker press.

3.The shaping of female consciousness in Bildungsromane from contemporary Greece, in Daniel Meyer Dinkgrafe (ed.), 2009, Consciousness, Theatre, Literature and the Arts 2009, Cambridge Scholars Publishing, London.

4.Teaching literature in Greek Education. From anchoring to obsolete theories and nationalistic aims to interdisciplinary approach and  practical innovation (υπό έκδοση σε συλλογικό τόμο με τίτλο: Małgorzata Myk and Kacper Bartczak (eds.), Theory that matters,  Cambridge Scholars Publishing.

5.Διασκευές αρχαίων τραγωδιών για παιδιά: Σχήμα οξύμωρο ή το δυνατό να συμβεί;  Οικονομίδου Σούλα- Δαμιανου Δέσποινα (επ.) Αφηγήσεις που δεν τελειώνουν ποτέ: λεκτικές και εικονιστικές διασκευές για παιδιά, Αθήνα, Παπαδόπουλος.
1. 6. Το δίλημμα τερπνό ή ωφέλιμο και η ελιτίστικη αντίληψη της γνώσης ως διαχρονικές αιτίες παρερμηνειών και καταχρήσεων της έννοιας του ανθρωπισμού- Το παράδειγμα της αρχαίας τραγωδίας, Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΉ ΠΑΙΔΕΊΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ. ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ, Αθήνα, Ελληνοεκδοτική, σσ.240-259.


Έχω συμμετοχές σε e-books
1.Comics in Education: Reinforcing visual literacy, advocating intercultural discourse, 14-16-07-09,3d Global Conference on Visual Literacies, Mansfield College, Oxford (e- book), Beyond Textual Literacy: Visual Literacy for creative and critical Inquiry, Mary Drinkwater (ed.), Interdisciplinary Press, Publishing Creative Research, pp. 253-264.

2.Literature in the service of language learning and self- expression, in Azadeh Shafaei and Mehran Nejati (Eds.) Annales of Language and Learning, Proceedings of the 2009 International Online Language Conference

3.How the historical context is absorbed into the “language” of comic books for children: The case of Greek Tragedies’ adaptations, 3d International conference (IOLC) 2010 Annales of Language and Learning, (Proceedings).

4.Μήδεια και Άλκηστις ή η μακραίωνη ιστορία της κατασκευής του αρνητικού γυναικείου στερεότυπου και η ανατροπή του μέσα από το παιδικό βιβλίο (στο cd Συλλογή υλικού για διδακτικές παρεμβάσεις σε σχέση με τα φύλα, ΕΠΕΑΕΚ, Παν/μιο Ιωαννίνων, ΥΠΕΠΘ)
5. Transgressing the Written Literary Norm and Redefining Textness in Contemporary Children’s Literature. Frontiers of Language and Teaching, Vol. 2, pp. 465-475


Είμαισυγγραφέας δύο βιβλίων

•Αρχαία τραγωδία και παιδί: Όροι πρόσληψης και διαμόρφωσης εθνικής συνείδησης στη Μεταπολεμική Ελλάδα, Κριτική, Iούνιος 2010.

•H Αξιοποίηση των κόμικς στην εκπαίδευση (συνεργασία με Χαρά Κοσεγιάν) Κριτική, Δεκέμβριος 2010.

Έχω συμμετάσχει με εισηγήσεις σε συνέδρια:
1.Εισήγηση στην 6η πανελλήνια Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην εκπαίδευση, Ρόδος, 05-03-2007, Διάλογοι τέχνης (σε συνεργασία με την κα Καμπουροπούλου Μαίρη)

2.Εισήγηση με θέμα «Αρχαίες τραγωδίες σε κόμικς. Κινηματογραφικότητα και Ανασημασιοδότηση» σε Ημερίδα «Η αξιοποίηση των κόμικς στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ρόδος, 12-05-08.

3.Ancient Greek tragedy on modern Greek stage. From the nationalistic manipulation to the metamodern centrifugality, Congress of Cultura Europea IX, Pamplona, University of Navarra, October 2007

4.Επιστήμη, επιστημονική φαντασία και γυναίκα, Tέχνη και Επιστήμη, 2ο Διεθνές Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Φυσικών, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 16-19/01/08 (Πρακτικά-  υπό δημοσίευση)

5.Censorship in the Greek tragedy’s adaptations for Children, Forbidden Fruit Conference, Southport 18/19-06-08.

6.Η Νεοελληνική εκπαίδευση μέσα από τη λογοτεχνία: μια παράλληλη ιστορία της, Πανελλήνιο Συνέδριο Εταιρείας Επιστημών και Αγωγής, Δράμα, 16/18-10-08 (Πρακτικά- δημοσίευση)

7.Τα αρχαία ελληνικά στη σύγχρονη πολυπολιτισμική πραγματικότητα, 10ο Διεθνές Συνέδριο : «Μετανάστευση, Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα και διαπολιτισμική εκπαίδευση», Πάτρα 6-8/07/07 (ηλεκτρονική δημοσίευση σε Πρακτικά)

8.H παιδική λογοτεχνία ως μέσο αντιμετώπισης σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης, Συνέδριο «Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας», Ιωάννινα, 17-21/05/07 (ηλεκτρονική δημοσίευση σε Πρακτικά)

9.Πορτρέτα εφηβείας χθες και σήμερα, Διημερίδα του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, Θεσσαλονίκη 5-6/05/07

10.Παρουσίαση εκπαιδευτικού προγράμματος, Ημερίδα για την τέχνη της Χαρακτικής, 27/08/08, Ρόδος.

11.Η αρχαία τραγωδία ως θεατρική δραστηριότητα στη μεταπολεμική εκπαίδευση, Ημερίδα, Ρόδος, 14-02-09.

12.The shaping of female consciousness and subjectivity in Greek young adult’s literature. Third International Congress on Consciousness in Arts, theatre, and literature, 16-18/05/09, Lincoln, UK.

13.Comics in Education: Reinforcing visual literacy, advocating intercultural discourse, 14-16-07-09,3d International Conference on Visual Literacies, Mansfield College, Oxford

14.H πολυφωνική εμπειρία της Δωδεκανήσου ως λογοτεχνικού τόπου. Αναπαραστάσεις, πολιτισμικοί μύθοι, ιστορικές μνήμες και συλλογικά αυτοστερεότυπα στη δωδεκανησιακή λογοτεχνική γραφή, Συμπόσιο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, Νοέμβριος 2009, Πειραιάς.

15.Μελέτη στοιχείων τοπικής ιστορίας μέσα από τη λογοτεχνία: Η περίπτωση των τοπικών- παραδοσιακών επαγγελμάτων της Δωδεκανήσου, χθες και σήμερα, Ρόδος, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο :Τοπικές κοινωνίες και τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, 25-26 Σεπτεμβρίου 2009 (Πανεπιστήμιο Αιγαίου).

16.Teaching History through Comics. Ideological discharge and political projections, International Conference on Education, Research and Innovation, Madrid, 16-18/11/2009 (virtual presentation).

17.Literature in the service of language learning and self- expression, in 2009 International Online Language Conference

18.Teaching literature within the frame of the changed cultural conditions. The challenge of the digital era. 8th International Conference on New Directions in the Humanities, Los Angeles, 29-06 to 02-07-2010.

19.Teaching The Poetics of Humor in comic books, International Conference: Comics as a Space for Cultural Expression, (AMU Library, AMU Collegium Europeanum Gnesnense and The Centrala Project), Poznan, Poland, 04-05/02/2010.

20.Η αξιοποίηση της λογοτεχνίας στα Προγράμματα Αγωγής Υγείας,  Συνέδριο  «Γαία και Άνθρωπος», Ρόδος, 21-23/01/10.

21.Teaching classical texts through comic books, Joint International Conference  of Graphic Novels, Bandes Dessinées and Comics, July 5-6, 2011  Manchester Metropolitan University Manchester, UK

22.Teaching literature in Greek Education. From anchoring to obsolete theories and nationalistic aims to interdisciplinary approach and  practical innovations, Proceedings of Theory that matters Conference, Lodz Poland, 7-9/04/2010.

23.Η ενηλικίωση της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας: συμβάσεις και υπερβάσεις, μύθοι και πραγματικότητες, Φλώρινα 15-17/10/2010, ΠΤΔΕ Παν/μιο Δ. Μακεδονίας, «Προσδιορίζοντας την Ελληνική Παιδική-Νεανική Λογοτεχνία:  Ζητήματα Ιστορίας και Κριτικής» .

24.Mythical retellings and implicit meta- narratives in children’s literature: The divergence between the already said and the re-said as a subversive mechanism of the dominant western meta- ethics and as a tool of critical revision of the present,  9Th International Conference of Humanities, 8-11/06/11, Universidad de Granada, Campus la Cartuja, Spain.

25.How the historical context is absorbed into the “language” of comic books for children: The case of Greek Tragedies’ adaptations, (IOLC) 23-24/09/2010.

26.Λογοτεχνία και τηλεοπτική μεταφορά στην τάξη: Πολλαπλοί εγγραμματισμοί και μαθητική δημιουργικότητα, Πρακτικά, 7o Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 30-31/10/10.

27.Το δίλημμα τερπνό ή ωφέλιμο και η ελιτίστικη αντίληψη της γνώσης ως διαχρονικές αιτίες παρερμηνειών και καταχρήσεων της έννοιας του ανθρωπισμού- Το παράδειγμα της αρχαίας τραγωδίας, ΠΕΦ, 2010, Νοέμβριος.

28.Artistic dialogues: an interdisciplinary approach of self- consciousness, ICERI 2009, 16-18/11/2009, Madrid.

29.Τέχνη και Παραμύθι σε διαθεματική διάδραση:  Διδακτικές παρεμβάσεις στη μελέτη του φύλου και στην κατεύθυνση της  κατανόησης των έμφυλων ρόλων και στερεοτύπων, Πρακτικά , INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION, UNIVERSITY OF ATHENS, 14-16-07-2011

30.Από την ανανέωση μέχρι την ανατροπή των συμβατικών προσεγγίσεων της γλώσσας και της λογοτεχνίας. Θεωρητικά αντερείσματα και πρακτικές εφαρμογές των Νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, 8ο Συνέδριο, 2011

32.Literary traces of the multi- faceted modern Greek consciousness, 4th International Conference on Consciousness, Theatre, Literature and the Arts. University of Lincoln, UK. 28-30 May, 2011

33.Η συνεισφορά του Ζήσιμου Βιρβίλλη στην παιδική λογοτεχνία και οι απαντήσεις του στο ζητούμενο της ελληνικότητας, ΙΖ΄ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ και ΤΕΧΝΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (Ρόδος, 1-3 Ιουλίου 2011) 


34. Αισχυλικά ίχνη στη λαϊκή κουλτούρα: Μετασχηματισμοί και χρήσεις θεμάτων και μοτίβων της Ορέστειας στα κόμικς. Πανελλήνιο Συνέδριο Πεφ, Νοέμβριος 2011.

35. Το διαδίκτυο ως μέσο ανάπτυξης της κριτικής σκέψης και ως διαμεσολαβητής της συνεργατικής μάθησης: Οι Περσικοί πόλεμοι ως αφετηρία στοχασμού πάνω σε θέματα  στερεοτυπικών αναπαραστάσεων αλλά και ως αφορμή ενασχόλησης με τον αρχαίο περσικό πολιτισμό., 9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ ΔΤΠΕ, Πειραιάς, Οκτώβριος 2012

36. Η Οδύσσεια μέσα από σύγχρονα πολιτισμικά «κείμενα» και η εκπαιδευτική τους αξιοποίηση. Κινηματογράφος και κόμικς στην υπηρεσία της κριτικής πρόσληψης του Ομήρου αλλά και της εποχής μας, 6ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Αθήνα, 5-7/10/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις