Στη συγκεκριμένη σειρά οι δημιουργοί τους (κείμενα : Αποστολίδης Τάσος- εικονογράφηση: Αρώνης Κώστας (Αντιγόνη) - Τραγάκης Γιώργος (Ιφιγένεια) συνέδεσαν ισοδύναμα το Μεγάλο της τραγωδίας με το Μικρό του δράματος και των προσωπικών βιωμάτων της πραγματικότητας
και συντέλεσαν τη ζητούμενη υπέρβαση της Ελληνικότητας προς την παγκοσμιότητα. Η έκδοση διακρίνεται για το νέο τρόπο διαχείρισης των μυθολογικών δεδομένων και οι δημιουργοί της ενδιαφέρονται περισσότερο για την διαχρονική μετασημασιοδότηση του τραγικού μύθου. Οι ήρωες εξανθρωπίζονται , οι τόνοι χαμηλώνουν, ελάσσονα πρόσωπα αποκτούν λόγο, το υφολογικό και το λεκτικό απλοποιείται και συντελείται μια ριζική αναθεώρηση του ήθους των χαρακτήρων μέσα από τη διακριτική μεν, αλλά ουσιαστική επαναδιαπραγμάτευση των συστατικών της μυθικής υπόθεσης.Οι δημιουργοί τους υπερέβησαν τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της Υψηλής παράδοσης και κατόρθωσαν
να πραγματοποιήσουν ένα δημιουργικό διάλογο με την αρχαιότητα, που επιτρέπει αισιόδοξες προβλέψεις.
και συντέλεσαν τη ζητούμενη υπέρβαση της Ελληνικότητας προς την παγκοσμιότητα. Η έκδοση διακρίνεται για το νέο τρόπο διαχείρισης των μυθολογικών δεδομένων και οι δημιουργοί της ενδιαφέρονται περισσότερο για την διαχρονική μετασημασιοδότηση του τραγικού μύθου. Οι ήρωες εξανθρωπίζονται , οι τόνοι χαμηλώνουν, ελάσσονα πρόσωπα αποκτούν λόγο, το υφολογικό και το λεκτικό απλοποιείται και συντελείται μια ριζική αναθεώρηση του ήθους των χαρακτήρων μέσα από τη διακριτική μεν, αλλά ουσιαστική επαναδιαπραγμάτευση των συστατικών της μυθικής υπόθεσης.Οι δημιουργοί τους υπερέβησαν τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της Υψηλής παράδοσης και κατόρθωσαν
να πραγματοποιήσουν ένα δημιουργικό διάλογο με την αρχαιότητα, που επιτρέπει αισιόδοξες προβλέψεις.
Γιατί το αρχαίο δράμα μας αφορά ΑΚΟΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://alexandramylona.blogspot.com